Szokták mondani, hogy gombócból is sok a 30, hát még évből, amit a szépségszakmában töltöttem. Ennyi tapasztalattal a hátam mögött arra jutottam, hogy a piacon óriási kínálat van professzionális kozmetikai márkákból, vannak üzleti tanácsadó cégek, vannak olyanok, akik arc és testkezelő készülékeket forgalmaznak, vannak luxus illatszer és lifestyle üzletek, hatalmas a választék a dermo- és natúrkozmetikumok között is, de olyan cég, ahol mindezt egy helyen kapja meg a szakmai vevő, olyat nem nagyon találni. Ezért hoztam létre a Beauty Company-t.
Engedjék meg, hogy bemutassam legújabb „gyermekemet”, ezt az új projektet:
Több, mint 10 éve én vagyok a SKEYNDOR professzionális márka hazai forgalmazója. A tudományos eredményeken alapuló, látványos eredményeiről és élvezetes kezeléseiről híres cég mára sok kozmetikus számára ismert.
A SKEYNDOR arc és testkezelő készülékei mellé a legmagasabb minőséget és legújabb műszaki innovációt jelentő APG Tech dióda lézeres szőrtelenítő gépekkel, lipolézerrel és nyirokmasszázs készülékkel bővítettük a cég portfólióját.
A fogyasztói piacra két fantasztikus termékcsaládot találtam, a Skintsugi egy arcápolási márka, amelyet gyógyszertárak és webshopok számára értékesítünk. Ötvözi a legmodernebb hatóanyag komplexeket a természetes összetevőkkel.
A natúr bőrápolás szerelmeseinek pedig a Body Natur márkát hoztam el, amely 95% természetes és teljesen vegán alapanyagokkal készül. Fantasztikus illatok, textúrák jellemzik, mindezt kiváló ár-érték aránnyal.
Végül hadd meséljek kicsit az Acca Kappáról. Bevallom itt a márkaválasztásnál az érzelmeim vezettek.
Évek óta a kedvenc parfümöm az Acca Kappa Muschio Bianco. Az Acca Kappa egy 150 éves olasz manufaktúra, akik prémium minőségű parfümöket, lakásillatosítókat, test, haj és fogápolási termékeket, valamint hajkeféket készítenek.
A termékeken kívül, a Beauty Company tevékenységében komoly szerepet kap a szellemi hozzáadott érték.
A termékforgalmazásban töltött éveim megtanítottak arra, hogy csak pontos és alapos oktatással lehet egy professzionális márkát képviselni. Ezért a kozmetikusok képzésére mindig nagy hangsúlyt fektettem. A partnereinkkel ilyenkor adódik lehetőségem beszélgetni. Sokan kérdeztek és kérdeznek üzleti ügyekről, szalonmanagement témákban is és így fontos eleme lett cégünk tevékenységében az üzleti tanácsadás.
Úgy érzem, hogy a Beauty Company végre egy átfogó megoldást kínál kozmetikusoknak, szalon tulajdonosoknak és a szépségiparba befektetőként résztvevőknek egyaránt.